تعمیر ماشین لباسشویی

تعمیر ماشین لباسشویی کنوود

تعمیر ماشین لباسشویی کنوود

فهرست مطالب

تعمیر ماشین لباسشویی کنوود

اگر به دلیل مشکلات متداول ماشین لباسشویی از جمله روشن نشدن یا شروع نشدن برنامه شستشو، نچرخیدن دیگ، قفل شدن درب لباسشویی، تخلیه نکردن، سرریز کردن، نشتی آب و… لباسهای کثیفتان روی هم تلنبار شده و سردرگم و کلافه به دنبال تعمیرکار مناسب جهت تعمیر لباسشویی کنوود خود هستید، کافیست تعمیرات دستگاه خود را به متخصصان آکبند سرویس نمایندگی لباسشویی کنوود بسپارید تا با عیب یابی و تعمیر قطعات لباسشویی مثل تایمر، برد کنترلی، موتور، پمپ، قفل درب و … مشکل آن را در سریعترین زمان ممکن برطرف نمایند.
تعمیرات ماشین لباسشویی به خصوص تعمیر لباسشویی برند های خارجی مانند کنوود، به دلیل تکنولوژی به کار رفته در ساخت این دستگاه ها از حساسیت ویژه ای برخوردار است. به طوری که انجام این تعمیرات توسط افراد ناشی می تواند هزینه ها و خسارات گزافی را برای شما به بار آورد. در همین راستا، متخصصین نمایندگی ماشین لباسشویی کنوود با سالها تجربه و گذراندن دوره های تخصصی، انواع خدمات تعمیراتی را با بالاترین کیفیت و در اسرع وقت ارائه نموده و جهت کاهش هزینه های تعمیرات اولویت کار خود را بر مبنای تعمیر قطعات و نه تعویض آنها قرار می دهند.

عیب یابی و مشکلات رایج ماشین لباسشویی کنوود

اطمینان از سالم بودن و کارکرد بی عیب و نقص ماشین لباسشویی کنوود بسیار مهم و حیاتی است. با این حال اگر مشکلی در سیستم لباسشویی شما وجود داشته باشد، یا ایراداتی جزئی در هنگام کارکرد لباسشویی تان به چشم میخورد، نگران عیب یابی و رفع مشکل لباسشویی خود نباشید. متخصصان نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی کنوود در آکبند سرویس ، در عیب یابی و رفع مشکلات متداول ماشین لباسشویی به کمک شما خواهند آمد.

عیب یابی ماشین لباسشویی کنوود از چندین جهت بسیار مهم است. روند عیب یابی صحیح دستگاه، پیش از هر چیز به مشکلات و ایرادات لباسشویی تان پایان می دهد. علاوه بر این، در صورتی که ایرادات جزئی سیستم لباسشویی خود را شناسایی و عیب یابی نمایید، می توانید از رخ دادن اشکالات بزرگتر و جدی تر دستگاه جلوگیری کنید تا نیازی به صرف هزینه زیاد برای تعمیر لباسشویی کنوود نباشد. 

ماشین لباسشویی آبریزش دارد و یا چکه می‌کند:
این مشکل می تواند به دلیل استفاده بیش از حد از مواد شوینده در لباسشویی، شل شدن شلنگ ها، انسداد شلنگ تخلیه، پمپ ها، نشتی و سوراخ شدن یا ترک برداشتن دیگ لباسشویی و شلنگ تزریق آب به دیگ و غیره باشد. دقت داشته باشید که در صورت مشاهده هرگونه آبریزش باید فوراً تا برطرف شدن مشکل دستگاه را از برق کشیده شده و به هیچ عنوان از آن استفاده نکنید چون احتمال برق گرفتگی یا ریختن آب روی موتور یا اجزای الکترونیکی دستگاه وجود دارد و این مسئله باعث ده ها برابر شدن هزینه تعمیرات خواهد شد.

 

آب ماشین لباسشویی به درستی تخلیه نمی شود:
در صورتی که پمپ تخلیه شما معیوب باشد، تسمه فرسوده یا پاره شده باشد و یا شلنگ تخلیه آب مسدود شده باشد، آب در داخل دیگ ماشین لباسشویی مانده و تخلیه نمی شود. در صورتی که آب به درستی تخلیه نشود امکان بروز مشکلات جدی دیگری نیز بوجود می آید.

لکه هایی بر روی لباس ها بوجود آمده است:
اگر لباس دارای لکه بوده و این لکه ها پس از شست و شو هنوز باقی مانده اند، ممکن است که با شست و شوی آب و مواد شوینده پاک نشوند؛ اما در صورتی که لکه ای بر روی لباس نبوده و پس از شست و شو این لکه ها بوجود آمده اند، ممکن است دلیل آن نشت روغن از موتور لباسشویی باشد که دچار مشکل شده است.

ذرات پودر یا مایع شوینده بر روی لباس ها باقی می ماند:
وجود ذرات پودر لباسشویی بر روی لباس های شما ممکن است ناشی از ایراد اجزای داخلی یا تنظیمات دستگاه باشد و یا اینکه شیر آب سرد ورودی دچار گرفتگی رسوبی شده و آب به میزان کافی به داخل دیگ منتقل نمی شود.

ماشین لباسشویی روشن نمی شود و از کار افتاده است:
بسیاری از مواقع این مشکل ناشی از فعال شدن سوئیچ عدم تعادل می باشد که به دلیل عدم توازن بار به وجود می آید. برای رفع این مشکل می توانید لباس ها را به صورت یکنواخت در داخل سبد ماشین لباسشویی قرار دهید و مجدداً دستگاه را راه اندازی نمایید. اگر مشکل همچنان باقی بود ممکن است ایراد از برد فرمان بوده یا تایمر الکترونیکی دچار مشکل شده باشد که در چنین مواقعی باید دستگاه توسط تعمیرکار ماشین لباسشویی کنوود بازدید شود.

تعمیر ماشین لباسشویی کنوود

سبد ماشین لباسشویی به درستی نمی چرخد و یا اصلاً نمی چرخد:
زمانی که آب موجود در لباس ها در انتهای سیکل شست و شو همچنان زیاد باشد، می تواند نشانه این باشد که سبد لباسشویی به درستی نمی چرخد. این مشکل می تواند به چند دلیل ایجاد شود: سوئیچ درب و یا ضامن درب مشکل داشته باشد، سلنوید چرخش سوخته باشد، مشکلی در سیم های رابط وجود داشته باشد، تسمه دستگاه پاره و یا بریده شده و یا ایرادی در اجزای داخلی یا تایمر الکترونیکی به وجود آمده باشد.

لرزش بیش‌ از اندازه ماشین لباسشویی کنوود:
درصورتی‌ که ماشین شما دچار لرزش بیش از حد می باشد، ممکن است دلیل این مشکل تراز نبودن لباسشویی باشد و یا اینکه دستگاه بر روی کفپوش نامناسب و لق قرار گرفته باشد. همچنین پدها یا نوارهای لرزش گیر داخلی (که ممکن است خورده یا ساییده شده باشند) می توانند عامل این مشکل باشند. دقت داشته باشید که این یکی از شایع ترین مشکلات ماشین لباسشویی است که در صورت برطرف نشدن با هر بار استفاده به اجزای بیشتری آسیب زده و باعث بالا رفتن هزینه تعمیرات خواهد شد.

آب سرد وجود ندارد:
در این حالت ممکن است شیر ورودی آب سرد به دستگاه بسته نشده باشد و یا رسوبات موجود موجب انسداد شیر و شلنگ متصل به آن شده باشند یا مادر برد اصلی دستگاه فرمان وارد شدن آب به دستگاه را صادر نکند

.آکبند سرویس

دقت داشته باشید اگر به هر دلیل کارکرد دستگاه شما غیر عادی شده یا مشکلی در زمینه استفاده از دستگاه مشاهده می کنید باید فوراً این مشکل توسط کارشناس فنی بررسی و برطرف شود چون احتمال دارد قطعات دستگاه خراب شود و مجبور شوید هزینه بیشتری بابت تعمیرات و یا تعویض قطعات بپردازید. 

 

اجازه ندهید که به دلیل مشکلات کوچک ماشین لباسشویی شما اشکال اساسی پیدا کند! هم اکنون درخواست تعمیر لباسشویی کنوود خود را به صورت آنلاین ثبت نمایید و یا با نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی کنوود تماس بگیرید. ما با کمک متخصصین با تجربه خود همیشه آماده خدمت رسانی به شما هستیم.

 

سرویس ماشین لباسشویی کنوود

 

سرویس ماشین لباسشویی کنوود

رسیدگی به ماشین لباسشویی کنوود و مراقبت از آن به افزایش عمر مفید دستگاه کمک می کند. متخصصین آکبند سرویس با ارائه سرویس ماشین لباسشویی کنوود در حفظ کارآیی دستگاه شما به یاری تان می آیند. با انجام سرویس های منظم سالانه و یا هر شیش ماه یکبار، می توان هرگونه ایراد جزئی موجود در لباسشویی را قبل از تبدیل شدن به یک مشکل بزرگ و دردسری کلافه کننده، برطرف نمود و درنتیجه ماشین لباسشویی را در شرایط کاری بسیار خوب و بهره وری بالا نگه داشت.

سرویس لباسشویی کنوود توسط متخصصین لباسشویی آکبندسرویس، با بهترین کیفیت ممکن انجام شده و مجموعه اقداماتی همچون بررسی لباسشویی و بخش های مختلف آن، بررسی و تعمیر یا تعویض قطعات مختلف و اجزاء دستگاه، تعویض لاستیک دور درب و… را در بر می گیرد.

با سرویس دوره ای
عمر دستگاهتان را بیشتر کنید

 

اگر به هر وسیله‌ای رسیدگی نکنیم خیلی زود از کار افتاده میشه یا حداقل به قول خودمون تو خرج میوفته. لوازم خانگی هم از این قاعده جدا نیستند. سرویس دوره‌ای بهترین راه برای نگه داری یک عمر کالاست.

افزایش طول عمر دستگاه

انجام سرویس دوره‌ای به صورت منظم باعث افزایش طول عمر دستگاه‌های ارزشمند شما می‌شود.

کاهش مصرف انرژی

زدودن گرد و غبار از قسمت‌هایی که نقش مهمی در عملکرد دستگاه دارند باعث کاهش مصرف انرژی می‌شود

جلوگیری از خرابی دستگاه

رسیدگی منظم به هر وسیله‌ای از خرابی‌های احتمالی جلوگیری و سلامت دستگاه را حفظ می‌نماید

آموزش مجدد رایگان

حین سرویس از آموزش مجدد عملکرد دستگاه توسط تکنسین‌های آکبند سرویس بهره مند می‌شوید

ارورهای ماشین لباسشویی کنوود

ارور ماشین لباسشویی کنوود یا همان کد خطای لباسشویی کنوود را برای شما عزیزان در مدلهای مختلف همراه با علت ارور و عیب یابی شرح داده ایم، در نظر داشته باشید که با خواندن این بخش چنانچه بر روی صفحه نمایش لباسشویی کنوود خود کد خطا مشاهده نمودید میتوانید به رفع عیب آن بپردازید، همچنین اگر فنی نیستید و میخواهید تنها علت ارور را بدانید و برای تعمیر لباسشویی کنوود نیازمند خدمات نمایندگی تعمیرات کنوود هستید، میتوانید از خدمات آکبند سرویس بهره مند شوید.

تعمیر ماشین لباسشویی کنوود

کد خطای E-1 ماشین لباسشویی کنوود

ارورعلت ارور
E-1درب بسته نیست.

رفع عیب ارور E1 ماشین لباسشویی کنوود:

  • درب را به طور صحیح ببندید تا صدای آن به گوش برسد.
  • همچنین ممکن است اشکال از میکروسوییچ درب باشد.
  • با تعویض میکروسوییچ این مشکل برطرف خواهد شد.

کد خطای E-2 ماشین لباسشویی کنوود

ارورعلت ارور
E-2
  • سطح آب در دستگاه شما پایین است.
  • فشار آب شما ممکن است کم یا بسته باشد.

رفع عیب ارور E2 لباسشویی کنوود:

  • هیدروستات را چک کنید.
  • مطمئن شوید آب شهری فشار کافی را داشته باشد.

کد خطای E-3 ماشین لباسشویی کنوود

ارورعلت ارور
E-3پمپ خراب شده یا فیلتر پمپ مسدود شده است.

رفع عیب ارور E3 لباسشویی کنوود:

  • فیلتر پمپ را تمیز کنید.
  • در صورت اشکال در فیلتر میتوانید آن را تعویض نمایید.

کد خطای E-4 ماشین لباسشویی کنوود

ارورعلت ارور
E-4لباسشویی بیش از حد مجاز آبگیری کرده است.

رفع عیب ارور E4 لباسشویی کنوود:

  • هیدروستات لباسشویی را بررسی کنید.
  • مدار برد الکترونیکی را چک کنید.
  •  

کد خطای E-5 ماشین لباسشویی کنوود

ارورعلت ارور
E-5گرم کننده دستگاه یا سنسور حرارتی معیوب شده است.

رفع عیب ارور E5 لباسشویی کنوود:

  • المنت حرارتی لباسشویی را بررسی نمایید.
  • مقدار اهم سنسور حرارتی را به کمک اهم متر اندازه بگیرید و در صورت نیاز آن را تعویض نمایید.

کد خطای E-6 ماشین لباسشویی کنوود

ارورعلت ارور
E-6موتور آسیب دیده است.

رفع عیب ارور E6 ماشین لباسشویی کنوود:

  • در صورت آسیب به موتور لازم است بررسی و تعمیر آن را به متخصص تعمیرات لباسشویی بسپارید.

کد خطای E-7 ماشین لباسشویی کنوود

ارورعلت ارور
E-7خطای پیکربندی

رفع عیب ارور E7 ماشین لباسشویی کنوود:

  • خطایی در مونتاژ دستگاه وجود دارد که باید توسط تکنسین متخصص رفع گردد.

کد خطای E-8 ماشین لباسشویی کنوود

ارورعلت ارور
E-8موتور آسیب دیده است.

رفع عیب ارور E8 لباسشویی کنوود:

  • در صورت وجود اشکال در موتور بهتر است آن را از برق کشیده و حتما از یک متخصص کمک بگیرید.

کد خطای E-9 ماشین لباسشویی کنوود

ارورعلت ارور
E-9ولتاژ منبع تغذیه بیش از حد بالا یا بسیار کم است.

رفع عیب ارور E9 ماشین لباسشویی کنوود:

  • اگر ولتاژ منبع تغذیه پایین تر از 150 ولت یا بالاتر از 260 ولت باشد، دستگاه شما به طور خودکار متوقف خواهد شد.
  • هنگامی که ولتاژ شبکه بهبود یابد، دستگاه شما عملیات خود را ادامه خواهد داد.

کد خطای E-10 ماشین لباسشویی کنوود

ارورعلت ارور
E-10مشکل آب ورودی هنگام شستن

رفع عیب ارور E10 لباسشویی کنوود :

  • شیر آب را باز کنید تا آب ورودی را کم یا زیاد کنید،
  • بررسی کنید که آیا فیلتر شیر ورودی مسدود شده یا نه؛ اگر فشار آب کم است، بررسی کنید

کد خطای E12 ماشین لباسشویی کنوود

ارورعلت ارور
E12
  • اشکال در قفل درب دستگاه
  • بسته بودن شیر ورودی
  • توقف کار موتور
  • تخلیه آب در وضعیت خطا

رفع عیب ارور E12 لباسشویی کنوود :

  • یکبار دستگاه را از برق بکشید مجدد به برق بزنید و آن را روشن کنید.
  • مطمئن شوید شیر آب وروی باز باشد و شیلنگ آن دچار نشتی یا پیچ خوردگی نشده باشد.
  • پمپ تخلیه را بررسی نموده و آن را تمیز کنید.
  • در صورت نیاز برد الکترونیکی نیز لازم است بررسی شود.

کد خطای E-21 ماشین لباسشویی کنوود

ارورعلت ارور
E-21مشکل تخلیه آب در حال شستن

رفع عیب ارور E21 لباسشویی کنوود :

  • بررسی کنید که آیا پمپ تخلیه مسدود شده است یا خیر.
  • در صورت خرابی پمپ تخلیه میتوانید آن را تتعویض نمایید.

کد خطای E-30 ماشین لباسشویی کنوود

ارورعلت ارور
E-30مشکل قفل درب

رفع عیب ارور E30 لباسشویی کنوود :

  • اگر درب ماشین لباسشویی بسته شده باشد، بررسی کنید.
  • ببینید آیا لباس ها در بین درب قرار گرفته است.
  • همچنین میکروسوییچ را نیز بهتر است بررسی نمایید.

کد خطای E61 ماشین لباسشویی کنوود

ارورعلت ارور
E61قفل درب دستگاه ، بسته بودن شیر ورودی ، توقف کار موتور، تخلیه آب در وضعیت خطا.

رفع عیب ارور E61 لباسشویی کنوود:

  • سیم موتور را بررسی کنید.
  • تعویض موتور را انجام دهید.

کد خطای E60 ماشین لباسشویی کنوود

ارورعلت ارور
E60قفل درب دستگاه ، بسته بودن شیر ورودی ، توقف کار موتور، تخلیه آب در وضعیت خطا.

رفع عیب ارور E60 ماشین لباسشویی کنوود :

  • PCB را تغییر دهید.
  • سیم موتور را بررسی کنید.
  • تعویض موتور را انجام دهید.

نحوه رفع کد اخطار ماشین لباسشویی کنوود در منزل به چه صورت است؟

ایرادات و مشکلات مربوط به ماشین لباسشویی معمولا به صورت ارورها و کد خطاهای ماشین لباسشویی کنوود بر روی نمایشگر آن نشان داده می شوند. این کد ارورها می توانند نشان دهند که کدام بخش از سیستم داخلی دستگاه آسیب دیده بوده و نیاز به عیب یابی و رفع اخطار ظاهر شده دارد. بنابراین در صورت مشاهده کد آلارم ماشین لباسشویی کنوود باید با توجه به توصیه های ارائه شده برای رفع آن اقدام نمایید.

مطالعه مطالب بالا به شما کمک خواهد کرد تا در صورت بروز هرگونه ایراد در ماشین لباسشویی کنوود به راحتی بتوانید علت آن را تشخیص داده و آن را در منزل رفع کنید. شما با دانستن علت ارور و نحوه رفع آن به راحتی می توانید بدون نیاز به بررسی تمام قسمت های ماشین لباسشویی، به سراغ منبع ایراد بروید و آن را به سادگی برطرف نمایید.  در صورتی که مشکل ارور ماشین لباسشویی کنوود برطرف نشد، بهتر است برای بررسی ارور و رفع ایراد ماشین لباسشویی کنوود باآکبند سرویس تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا