تعمیر ماشین ظرفشویی

تعمیر ماشین ظرفشویی نف

تعمیر ماشین ظرفشویی نف

تعمیر ظرفشوی نف آکبند سرویس

فهرست مطالب

شرکت نف (Neff) آلمان یکی از تولیدکنندگان لوازم خانگی باکیفیت در دنیا است. از جمله پرطرفدارترین تولیدات این برند معتبر، ماشین‌های ظرفشویی می‌باشد. هم اکنون به منظور سفارش تعمیرات ماشین ظرفشویی نف با آکبند سرویس، تماس بگیرید و یا فرم درخواست اعزام کارشناس را تکمیل نمایید.

 

نحوه استفاده از خدمات تعمیر ماشین ظرفشویی در آکبند سرویس به شرح زیر میباشد:

  • در ابتدا با شماره 09224304916 تماس حاصل نمایید.
  • همچنین میتوانید به ثبت درخواست آنلاین جهت تعمیر ظرفشویی در سایت بپردازید.
  • بعد از تماس شما، اوپراتور راهنمایی لازم را درباره تعمیر ماشین ظرفشویی انجام میدهد.
  • مشخصات شما همراه با مشکل دستگاه ثبت میگردد.
  • نام تکنسین با کد اشتراک به همراه شما پیامک میشود.
  • ظرف مدت کمتر از یکساعت تعمیرکار ظرفشویی جهت خدمات و رفع عیب در محل حاضر میشود.

ایرادات متداول تعمیر ماشین ظرفشویی نف

تعمیرات ماشین ظرفشویی نف در آکبند سرویس، توسط کارشناسان کاربلد و با استفاده از تجهیزات تخصصی این حوزه انجام پذیرد از این‌رو، نه تنها عیوب ایجاد شده در ظرفشویی ها مرتفع می گردد بلکه به دلیل اِعمال گردگیری ها، تنظیمات تخصصی و عملیات ویژه در حین تعمیر، کیفیت اولیه دستگاه بازیابی می گردد.

ماشین ظرفشویی نف شروع به کار نمی کند، علت و راه حل چیست؟

پریز و دوشاخه برق را بررسی کنید. ماشین ظرفشویی را از برق جدا کرده و قطعه الکتریکی دیگری را به پریز متصل نمایید. در صورت روشن شدن آن، به بررسی موارد ذیل بپردازید. فیوز حرارتی دستگاه خراب شده است. این قظعه جهت جلوگیری از گرم شدن بیش از حد ماشین ظرفشویی طراحی شده است. در صورت خرابی قسمت مذکور، نیاز به تعویض قطعه می باشد. برای بررسی، اتصال فیوز که در قسمت کنترل پنل قرار گرفته را بررسی نمایید. برد کنترل اصلی خراب شده است. وظیفه کنترل قسمت های مختلف ماشین ظرفشویی بر عهده برد دستگاه است. در صورتی که تمامی موارد فوق را بررسی کرده اید و مشکل برطرف نشده است، احتمالاً مشکل از برد می باشد. بررسی این قطعه نیاز به حضور تکنسین دارد.

درب محفظه مواد شوینده ظرفشویی نف بسته نمی شود، علت چیست؟

مواد شوینده به میزان بیش از حد مجاز درون محفظه مربوطه قرار گرفته است و این امر مانع از بسته شدن درب مربوطه می شود. قفل درب محفظه به دلیل گیر کردن پودر اضافی دچار مشکل شده است. جهت رفع این مشکل از آب گرم برای انحلال پودر اضافی استفاده نمایید. محفظه مواد شوینده شکسته است. اگر از مواد شوینده به مقدار مناسب استفاده کرده اید و همچنان درب محفظه به طور صحیح بسته نمی شود، احتمالاً یکی از فنرهای درب آسیب دیده است

علت توقف ماشین ظرفشویی نف در اواسط چرخه کاری دستگاه چیست؟

موتور ظرفشویی که وظیفه چرخش بازوهای آب فشان را بر عهده دارند، آسیب دیده است. رفع این عیب نیاز به حضور تکنسین متخصص دارد. قفل درب شکسته است. درب ماشین ظرفشویی توسط قفل و نوار درب درزبندی می شود. قفل به سوئیچ اتوماتیک وصل شده است که به محض قطع اتصال، چرخه شستشو متوقف می شود. رفع این مشکل نیاز به تعویض قطعه دارد.

ماشین ظرفشویی نف دچار نشتی شده است، راه حل چیست؟

سطح آب را بررسی کنید. شناور قطعه ای در داخل وان است که سطح آب را تعیین می کند و از سرریز شدن ماشین ظرفشویی جلوگیری می کند. جهت بررسی این قطعه وقتی ماشین ظرفشویی در چرخه میانی و پر است، آن را خاموش کنید و درب را باز نمایید و سطح آب را بررسی کنید. آب نباید از المنت حرارتی بالاتر باشد. منبع نشتی را پیدا کنید. پنل دسترسی را از قسمت جلوی ماشین ظرفشویی نف خود که ورودی آب، پمپ، موتور و شیلنگ ها در آن قرار دارد جدا کنید و سپس منبع نشتی را جستجو نمایید. همچنین نوار دور درب و بازوهای آب فشان دستگاه را چک کنید. قطعه ای که دچار نشتی شده است. شیلنگ ها، لاستیک دور درب، پمپ و … را تعویض نمایید.

ماشین ظرفشویی نف قادر به خشک کردن ظروف نمی باشد، راه حل چیست؟

دریچه ورود بخار را بررسی کنید و از باز شدن صحیح آن اطمینان حاصل نمایید. موتور فن خراب شده است. این قطعه جهت خشک کردن ظروف در پایان چرخه کاری مورد استفاده قرار می گیرد. جهت بررسی موتور فن، اتصال آن را با مولتی متر بررسی نمایید. همچنین سعی کنید تیغه فن را با دست بچرخانید و مطمئن شوید که آزادانه می چرخد. اگر موتور فن دچار مشکل شده است و یا تیغه فن آزادانه نمی چرخد، موتور فن تهویه را بررسی نمایید. المنت حرارتی دچار مشکل شده است. جهت بررسی این قطعه از یک مولتی متر استفاده نمایید و در صورت عدم وجود اتصال اقدام به تعویض آن نمایید.

ماشین ظرفشویی نف قادر به تخلیه نمی باشد، علت چیست؟

فیلتر ماشین ظرفشویی مسدود شده است. این امر شایع ترین علت ممکن می باشد. جهت بررسی اقدام به بازرسی آن نمایید و در صورت مشاهده آلودگی های تجمع یافته آن را برطرف کنید. به طور کلی هر چند مدت یکبار از یک چرخه کاری با آب داغ استفاده نمایید تا فیلترها تا حدودی تمیز شوند. لوله تخلیه ماشین ظرفشویی مسدود شده است. عبور چربی ها از لوله تخلیه و سرد شدن آن ها باعث ایجاد انسداد می شود. جهت رفع این مورد ابتداً و قبل از جدا کردن اتصالات از داغ ترین چرخه کاری استفاده نمایید. پمپ تخلیه دچار مشکل شده است. جهت بررسی این قطعه ابتدا آن را بازرسی نمایید و در صورت وجود انسداد اقدام به برطرف کردن آن نمایید.

سوالات متداول

به منظور ثبت سفارش می توانید با شماره 09224304916 تماس بگیرید و یا اینکه فرم درخواست اعزام کارشناسی را تکمیل نمایید. پس از ثبت اطلاعات، کارشناس مربوطه در کمتر از 60 دقیقه با شما تماس خواهد گرفت.

آرامش و رضایت مشتری از اصول آکبند سرویس می‌باشد. پس در صورتی که نسبت به رفتار و تخصص تکنسین، هرگونه ابهام انتقاد و یا اعتراضی داشتید تنها کافی است که با دفتر مرکزی تماس گرفته و این موضوع را با اپراتورهای ما در میان گذارید تا تیم پشتیبانی در لحظه به مشکل رسیدگی کنند.

تمامی قطعات تعویض شده توسط مجموعه آکبند سرویس شامل 6 ماه ضمانت می باشد. توجه داشته باشید قطعات زینتی مانند کشو و شیشه و قطعات لاستیکی مثل خرطومی شامل گارانتی نمی باشد

خیر. در صورتی که در مدت گارانتی خدمات، عیب دستگاه مجددا تکرار شود، شما هیچگونه هزینه ای نباید پرداخت کنید.

در پایان کار و انجام تست نهایی، تکنسین به شما فاکتور و لیبل گارانتی را تقدیم می کند و شما می توانید برای تسویه صورتحساب مبلغ را به حساب مجموعه و یا تکنسین واریز نمایید.

بله. علاوه بر آنکه تمامی کارشناسان این مرکز از افراد متعهد و امین می باشند، تمامی موارد سازمان های امنیتی و نظارتی را گذرانده و همگی دارای گواهی عدم سوء پیشینه می باشند و تست های روانشناسی مجموعه را گذرانده اند.

تعمیر ماشین ظرفشویی ؛ در سراسر تهران بزرگ و خدمات در محل انجام میگردد. اگر ساکن شرق، غرب، شمال و یا جنوب تهران هستید، میتوانید از خدمات آکبند سرویس جهت تعمیر ظرفشویی بهره مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا